Do you wanna dance with me baby?


Nu har Sanna åkt hem och jag känner mig så där äckligt ensam men vi har haft en fin helg med några oväntade vändningar, så som det brukar vara. Jag har saknat det & nu saknar jag henne. Inte nog med det utan jag har gått och fått feber också, jag fryser fast det är 25 grader på mitt rum så jag ska snart sova i hopp om att jag känner mig bättre imorgon. Innan dess ska jag lyssna på Joni Mitchell, hon hjälper i stunder som denna.
Imorgon kommer antagligen en hel uppsats om helgen precis som jag gillar det. God natt.

Kommentarer
Postat av: sandra

"i wanna knit you a sweater

wanna write you a love letter

wanna make you feel better

i wanna make you feel free"



för övrigt så saknar jag dig och hoppas att du blir fri från feber och andra tråkigheter snart.

2010-05-31 @ 00:11:21
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var en härlig bild, det där! och du får krya på dig & jag hoppas att du mår bättre snart.

2010-05-31 @ 12:12:22
Postat av: - Alexandra!

Usch, feber är aldrig skönt, hoppas du lyckas sova bort den!

2010-05-31 @ 19:51:12
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0