BOHO, YOU WHORE!

Hallå, hallå, jag är hemma sjuk efter tre veckor helt utan sjukdom och det är helt otroligt för att vara mig så jag är inte så jättearg över att jag är sjuk just nu. Anyhow.

När jag är sjuk så tittar jag mycket på film och igår såg jag The Guardian för 100e gången och jag älskar den lika mycket varje gång, jag har inte tänkt på det innan men det är en av mina absoluta favoritfilmer. Kevin Costner är bra i allt han gör och i denna filmen så blir jag lite lagom förälskad i hans karaktär, den är så sorgsen men samtidigt så javla grym och fylld med liv. Första gången jag såg den så var jag väldigt tveksam på om Ashton Kutcher kunde göra en seriös roll eller inte men det kan han verkligen. Ibörjan är hans karaktär lite halvtöntig men han utvecklas mer och mer och tillslut finns det ingen tvekan längre han är grym i sin roll och jag blir smått förälskad även i den.
För er som inte sett den borde göra det snarast, här är trilern, titta och mys:

Jag ryser! jag ska nog göra en lista på kommande filmer jag vill se senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0