Some people say that rappers don't have feelings, we have feelings. Some people say we are not rappers, we are rappers. That hurts our feelings



[Detta är min nya hårfärg efter gårdagens blekning, nästa vecka ska det bli ännu ljusare och sedan ska jag låta det blekas av solen resten av sommaren. & sanna, förlåt för att du får stå ut med min horribla utväxt hela helgen, jag hoppas du ska överleva, hah]
Idag blev jag klar med en ring jag jobbat på i några timmar, sjukt krånglig och jobbig men nu är jag äntligen klar, jag är inte så jättenöjd dock. Vi fick även höra en rolig historia på samhällen idag om hur min lärares fula, tunga bas och hans scottförstärkare blev stulen för 15 år sedan, han är fortfarande förbannad. Jag ska inte ens försöka återberätta men riktigt kul var det, för en gångs skull.


Igår var det en härlig tv-kväll som började med Fashion och fortsatte med Flight of the conchords och jag upptäckte inte hur grymt bra serien är förens några veckor sedan och nu är jag helt fast. Säsong 1 är bevakad på cdon och ska köpas såfort den är tillgänglig igen - awesome! Sedan var det ju säsongstarten på den sista säsongen av nip/tuck och satan vilket bra avsnitt det var igår, hemskt, men jävligt bra! & sist men inte minst Lost så klart, även det avsnittet var grymt bra! Jag har dock ännu svårare att bestämma mig för vad jag ska tro på när det gäller Jacob och Smokey. Satan vad jag längtar till sista avsnittet, jag vill inte fuska och se det på nätet dock, tyvärr.

I morgon börjar jag kl 9:00 och hela dagen är det hantverksdag dvs. en hel dag med lekar, tipspromenad (som jag Louise och Marcus fixat ihop) mys + Kent och Björn ska bjuda oss på mat och inte på vilket ställe som helst utan på Gondolino, det kommer bli dyrt för de stackarna. På kvällen kommer också Sanna, äntligen! Det ska bli så grymt kul att träffa henne igen, det var evigheter sedan. Vi ska bege oss till Göteborg under dagen och sedan ska vi antagligen på grillfest hos min kära bror och självklart ESC!

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin hårfärg tycker jag! :D



Alltså jag gillade verkligen det här avsnittet av lost, det kändes ganska o-Lostigt, men det var ändå värsta coola stämningen - speciellt i början!!!!

Om jag nån gång köper en båt så ska jag också döpa den till Black Rock :3

2010-05-27 @ 20:41:21
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: sandra

vackra vackra du.

(och jag tycker ringen blev jättefin. sådetså.)

2010-05-28 @ 00:38:56
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Elvira

det var en snygg ring! önskar att jag kunde göra smycken (inte för att jag någonsin har prövat). FOTC var en riktigt skön serie och det är lite synd att den är slut nu. LOST har jag inte sett på hur många säsonger som helst, men bestämt mig för att kika igenom nu när det faktiskt finns ett slut.

2010-05-28 @ 12:42:21
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Jag gillar färgen på håret! Ska bli spännande att se hur det blir nästa vecka. :)



Jösses, vilken snygg ring du gjort!



Åh, såna där dagar gillar jag, bara mysdagar i skolan.

2010-05-29 @ 11:26:33
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0