weekend

Well, well, i helgen har jag varit hos miriam och vi har sett lite mer än halva supernatural säsong 1 och ätit pizza, som vanligt ungefär. Idag var det även kalas för min kära broder, han fyller 16 år imorgon den lille pokjen, mannen? pojken.

Vi har även beställt Supernatural säsong 2 så snart, snart ska jag få se ännu mer Sam och Dean. Jag klagar inte. OCH! det har snöat här, kan ni fatta det? det snöar i oktober, OKTOBER?! jag hatar det, det är höst fortfarande. Snö kan komma några dagar innan julafton och ligga kvar tills efter nyår sen kan jag ta sommar igen tack.


Kommentarer
Postat av: Elvira

me love some Dean. and Sam. :)

2010-10-23 @ 22:51:28
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0