du tror du äger jorden som du står på

Det är äntligen lördag! Redovisningen är över och det gick hel okej, fick vg och om jag förbättrar några småsaker så kan jag få mvg på muntliga nationella. Jag tror inte jag kommer klara det men jag ska göra mitt bästa.
Helgen då? Ja, den består av ingenting. Jag ska läsa en bok, plocka ner allt jag äger i lådor och se på film. Ibland är helger där man inte har något planerat alls det bästa som finns, speciellt när alla helger från den här fram till december är fullbokade.

Jag har hittat några nya filmer som jag väldigt gärna vill se och ska se till att få tag på så snabbt som möjligt:

Flera fantastiska skådespelare i samma film och den verkar rolig på ett mysigt sätt. Måste ses snarast!

Denna filmen verkar inte vara den bästa, hela handlingen verkar vara en tam historia men är det Kevin Costner som spelar huvudrollen så är det. Alltså ett måste på grund av obvious reasons.

Denna tycker jag bara verkar vara en rolig film med bra och roliga skådisar. En typ av film som jag brukar gilla.

Kommentarer
Postat av: sandra

vad skönt att redovisningen gick bra och är ur världen! :) grattis till en lugn helg, det är så skönt med sådana.

2010-10-09 @ 13:00:24
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0