Hoping for a miracle

Nu har jag redan gått två dagar på yrkeshögskolan, vi har inte fått börja arbeta i verkstaden ännu men jag längtar tills jag får börja jobba i silver igen, 2 månader är alldeles för långt uppehåll. Dessa två dagar har dock varit fina ändå. Igår lekte vi mest för att lära känna varandra lite bättre och idag har vi lärt oss det som är viktigt att veta om ergonomi (övar faktiskt på att sitta rätt just nu). Jag är väldigt exalterad över utbildningen och mina nya klasskamrater verkar väldigt lovande. Jag har även gått och skaffat mig vuxen-visa och ansökt om studiemedel. vuxenpoäng!
Imorgon ska vi ha HLR, jag ska hämta ut ett paket och sedan ska jag till Elin där vi ska ha Buffy-maraton och käka godis tills vi spyr. Jag gillar't! Ha en bra helg, ya'll!

& glöm inte lyssna på denna alldeles underbara, perfekta låten:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0