åh, härliga sommarlov.

De senaste dagarna har spenderats på detta viset:


crusing i falköping. Även fast jag inte är så värst bilintresserad så hittade jag dessa två skönheter. Jag har alltid varit förtjust i röda mustanger och hippiebilar. (Vanen hade ett litet krypin där bak, precis så som det ska vara)

födelsedagskalas. I samma veva som cruisingen så hade den största samanslagningen av kalas i familjens historia. Vi firade hela fem personer med presenter, tårta och sällskapsspel.

sommarläsning. Mamma kom hem med MOJO till mig, fylld med fantastiska musiker och såklart, världens finaste Paul. All denna fantastiska läsning resulterade dock i en solbränna från helvetet men jag tycker nog att det var värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0