Lite skryt såhär på fredagsmorgonen.

(Ibland får man skryta om hur awesome man känner sig) Igår var det sista dagen på min praktik och det känns otroligt sorgligt som nämnt innan men eftersom jag ska tillbaka till samma praktikplats i vår så är det inte så hemskt ändå. Faktumet att det i princip var hon som bad mig att komma tillbaka gör att allt känns mycket bättre. Har man en fantastiskt praktikplats och en fantastisk handledare så får man tydligen detta som ett extra plus i kanten:

Med VG som det bästa betyget man kan få under hela utbildningen så känner jag mig riktigt nöjd.


Jag längtar redan tillbaka!

Kommentarer
Postat av: REGNSJUK.

Men åh vilken fantastiskt gullig handledare!

2011-12-09 @ 12:39:00
URL: http://regnsjuk.blogspot.com
Postat av: Sanna

Du är så duktig!!! Jag blir helt stolt! <3

2011-12-09 @ 14:23:15
Postat av: Elvira

Åh, vad härligt! Grattis, om det passar att säga så. :)

2011-12-09 @ 22:46:22
URL: http://youngfoolishhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0