Julstämning.


I helgen har jag målat julkort till förbannelse och är ännu inte riktigt klar. De få utvalda som får handmålade julkort i år får helt enkelt acceptera att de kanske inte kommer fram i tid, just so you know. Jag har även skänkt 200 kronor till Musikhjälpen, jag hade ju helst vunnit bjudgivningen på middagen hos Jonas Gardell och Mark Levengood men fattig som jag är så blev det bara de 200 kronorna detta året men det är absolut bättre än inget.
Vi har haft finbesök av båda mina bröder med respektive familj, dock inte samtidigt men det var trevligt nog ändå. Det enda negativa som kom ur de besöken är att de båda har krävt att få varsitt målat julkort så nu måste jag måla till hela familjen, men hey! Vad annars ska man göra under jullovet?

Till er som har jullov eller är lediga önskar jag en fin fortsatt ledighet och till er som ännu inte har den turen så önskar jag att tiden går fort så ni får er ledighet snarast.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Önskar dig en trevlig julledighet med! :)

2011-12-19 @ 14:46:15
URL: http://youngfoolishhappy.blogg.se/
Postat av: REGNSJUK.

Jag får knappt någon julledighet överhuvudtaget. :( Men jag hoppas att du får det helt fantastiskt i alla fall. <3

2011-12-19 @ 18:03:30
URL: http://regnsjuk.blogspot.com
Postat av: Man

Haha, hur gick det med julkorten då? Själv skäms jag nästan eftersom det inte blev ett enda julkort. Och så har jag bara hunnit ge två personer deras julklappar.. Nåja, det är fint att få klappar efter jul med (intalar jag mig). :D



Sv: Jag håller med dig, och jag älskar också The Walking Dead!



God jul på dig med! :)

2011-12-26 @ 00:12:15
URL: http://livsjakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0