the good times and the bad times

Det var inte nog med att jag gjorde slut på halva csn-bidraget på ullared förra veckan, nu har jag även beställt säsong 6 av både Supernatural och Criminal Minds + säsong 5 av Grey's Anatomy. Ibland känns det ganska tungt att vara tv-serienörd. (&! Jag såg nyss det senaste avsnittet av Supernatural och jag har gråtit ögonen ur mig och väntar med spänning på fortsättningen)

Denna veckan är den sista på praktiken och det känns jävligt tungt, men jag ska få se självaste Sir Paul McCartney på lördag så jag har ingen tid till att vara ledsen. Jag är så in i helvete peppad!

Kommentarer
Postat av: moa

PÅ LÖRDAG!!! DET ÄR MINDRE ÄN EN VECKA!!! CRAZY!!!

2011-12-05 @ 15:29:33
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Elvira

Åh, vad underbart att se Paul! Du får berätta hur det var sen. Och jag vet precis hur det där med CSN och TV-serier är, gör precis samma själv. Haha :) Men det är tur att julen och mellandagsrean snart är här.

2011-12-05 @ 15:45:40
URL: http://youngfoolishhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0