maybe this time.

Första dagen avklarad och även fast jag inte somnade förens 3 imorse och hade en väldigt konstig dröm så lyckades jag ta mig ur sängen kl 6 och dra mig iväg till skolan. Jag har varit helt slut hela dagen och jag har redan en massa skolsaker att göra.
  • läsa ut den stora gruvstrejken.
  • intervjua någon om arbete.
  • plugga privatekonomi.
  • läsa försäljning & service.
  • starta projektarbetet på riktigt.
  • svara på frågor i svenskan.
  • studera/undersöka/skriva klart pärmen till kultur&stilhistorian.
Men det blir bra vettni, nu när studentmössan och årsboken är beställd i sista sekunden (varför gör jag alltid så?) Jag borde ha något liknande skalmans mat- och sovklocka fast med klockan inställd på plugg och viktiga ärenden som jag verkligen inte kunde strunta i hur mycket jag än försökte.

Kommentarer
Postat av: ju

2011-01-11 @ 19:02:00
Postat av: julia

vad blir ditt projektarbete? :)

2011-01-11 @ 19:02:43
Postat av: Elvira

Den där plugg-klockan låter som en väldans bra idé. Skulle behöva en sådan själv.

2011-01-11 @ 19:17:55
URL: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0