party like a rockstar?

Äntligen helg! Nu ska jag bara jobba i en vecka till och sedan ska jag äntligen få lite sommarlov. Det första jag ska göra är att dra till Miriam med Elin och vi ska se Harry Potter och dödsrelikerna del 2, ha x-men maraton och bara ha det så awesome som möjligt. (Det är helt sinnes hur mycket jag saknar dem båda)
Eftersom nästan alla jag följer på tumblr redan har sett den senaste Harry Potter-filmen så kan jag inte slösa min tid genom att hänga där hela helgen utan jag får ta och hitta på något annat. Så det blir antagligen till att sova ut, vila mina stackars värkande handleder och hänga med Jannika ett tag så, så hemskt är det inte.


Rock on dudes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0