let the sunshine, let the sunshine in.

Nu är långhelgen snart över och jag har haft det fantastisk. Det har varit scream-maraton hos miriam, en liten tripp till Göteborg där det inhandlades små nödvändigheter till student och bal. Min kära systerdotter kom för att sova hela helgen, jag övningskörde som aldrig förr, handlade det sista som behövdes till studenten i skövde. Min älskade pappa gav mig en LP-spelare i tidigt studentpresent. Jag fick min studentklänning och den är så saaatans snygg! Alla systers barn kom och vi lekte i solen i över 4 timmar så jag har skaffat mig en lagom snygg bränna. Nationaldagen har firats med glass och saft i sällskapet av en väldigt fin storebror.

I morgon är det togafest, på onsdag ska flaket pyntas, på torsdag blir det studenrmiddag och på fredag är det äntligen dags! så jävla sorgligt men helt underbart. Så uppdateringar lär inte komma förens om en vecka. vi ses då!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Den där boken alltså... Jag älskar den!

2011-06-06 @ 23:08:10
URL: http://regnsjuk.blogspot.com
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Vilken söt flicka! :)

2011-06-13 @ 16:50:39
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0