Fever all through the night.

Igår var det en ytterst trevlig kväll med Elin och Louise till sällskap. Vi åt glass, chips och tittade på Harper's Island som jag tror att iaf Elin älskar. (jag tror det kan ha varit ett misstag att lämna DVDn hos henne över helgen?) Detta resulterade även i en svettig, mardrömsfylld natt. Jag vaknade efter att ha drömt en otroligt obehaglig dröm relaterad till Harper's och jag var väldigt febrig och hade otrolig smärta i hela kroppen, yes! tänkte jag, välkommen hem basiller! som jag har saknat er...

Så nu sitter jag här nedknarkad av smärtstillande och febernedsättande medel men inget hälper. Enda anledningen till att jag ens sitter här just nu är för att skriva rent loggboken eftersom jag antagligen inte kommer ha ork till något av det som ska göras imorgon. Lika bra att ta slut på energi medans jag fortfarande har någon.

Men! det finns något positivt i all sjukdom. Idag bokade vi resan till Österrike som ska göras med klassen om 2 veckor. Även om jag kommer få låna pengar för att kunna följa med så kommer det bli så satans kul att komma iväg med klassen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är lungt! Jag har satt mig i karantän, 5mil hemifrån för att inte titta på den! :0

2011-04-02 @ 13:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0