Det ska finnas en första gång för allt.

att detta:                                                                     skulle leda till detta:

kunde jag då aldrig tro. I tordags fick jag äntligen tag på en praktikplats som innebär att jag ska bo hos min syster i hela fem veckor och det är jag så otroligt glad över. Sedan gick det bara nedför.
Jag råkade köra en stållinjal genom fingret i skolan och detta resulterade i att jag svimmade och slog i huvudet ganska rejält. Jag kommer fortfarande inte riktigt ihåg vad som hände men jag fick åka med ambulans till sjukuset i skövde och röntga hjärnan och allt annat som hör till när man slår i huvudet. Det visade sig att jag hade en hjärna och att den fungerade precis som den ska och förutom en bula lika stor som en knytnäve och nackont i några veckor framåt så gick allt bra. Jag tror att min tinnitus förvärrats lite också men jag ska nog komma över det som allt annat. Det fina med denna historien är ju ändå att jag kommer få en jävla massa massage de kommande veckorna.

Kommentarer
Postat av: moa

men marina sluta du skrämmer ju livet ur mig!!!!!!!!! får panik här borta. HUR MÅR DU?????? never do that again <3

2011-10-01 @ 15:17:57
URL: http://hundrafyrtioatta.blogg.se/
Postat av: moa

(har fortfarande panik. alltså. aaaaaaaaaa)

2011-10-01 @ 15:18:29
URL: http://hundrafyrtioatta.blogg.se/
Postat av: REGNSJUK.

Herregud, jag instämmer med Moa. Paniken och hjärtat i halsgropen när jag läste! Hoppas du mår bra nu i alla fall! <3

2011-10-01 @ 21:27:14
URL: http://regnsjuk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0