Det blir en fin helg det här.

Under denna vecka har jag hunnit skaffa nytt ID-kort, gått min första runda på systemet, spelat Zelda för första gången, besökt en klasskompis helt fantastiska lägenhet och påbörjat en ny kurs. Livet ser rätt bra ut från rätt vinkel.
Imorgon är det inte bara fredag utan det kommer finbesök till mig i form av världens coolaste gingerhead och världens mysigaste och bästa indiebrud. Det ser jag mycket fram emot. På lördag blir det fest med några av de finaste vännerna du kan tänka dig och jag hoppas på en lyckad helg och att ni får detsamma.

Kommentarer
Postat av: moa

hihi längtar jättemycket tills imorgon! är dock jätteledsen över att jag missar livets partaj....... :(

2011-09-02 @ 01:18:13
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Elvira

Kom på att jag glömde att gratulera dig, så... grattis i efterskott!

2011-09-02 @ 11:04:14
URL: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0