"Den här morgonen", sade han sakta, "känns vad som helst möjligt."

Detta är vad som uppehållt mig den senaste månaden:

Mitt Tony/Carol shipparhjärta har fått en rejäl boost med alla Mord i Sinnet-böcker av favoritförfattaren Val McDermid.

Och detta är vad som kommer uppehålla mig framöver:

Den senaste boken om Tony Hill och Carol Jordan (spännande som satan!) kan knappt förstå att jag sitter och bloggar istället för att läsa.

Tre charmiga spel som är helt magiska.

Förutom obsessive reading och spelnörderier så har jag haft beök av världens finaste person som jag har turen att kunna kalla min bästa vän. Nyligen hemkommen ifrån Irland valde hon att bo hos mig i en vecka och även fast jag låg hemma med magont och illamående så var den en av de bästa veckorna jag haft på länge.


Jag har även åkt på studiebesök med klassen i Bergkvara, en 8 timmars bussresa allt som allt men det var värt det för det var riktigt intressant att se olika maskiner som används för att framställa ringar och se hur engagerad mannen som äger företaget var. Det gör en lite lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0