FRIDAY I'M IN LOVE

De senaste dagarna har varit så himla knepiga, jag har mått skit och vart lycklig om vart annat.
I torsdags klättrade vi på idrotten och jag var livrädd och kom inte ens till toppen på den lättaste väggen, pappa sägar alltid att han tycker jag är så rolig för jag vill hoppa fällskärm och åka hanglide men jag är rädd för att cykla och andra löjliga saker. Louise och Miriam var skitduktiga dock, de klarade nästan den svåraste väggen och det var något det. Jag har lite bilder men jag orkar inte fixa det nu så jag visar er sedan.
Sedan hade vi redovisning i svenskan och när jag skulle skriva ut mina papper så gick det inte, elin försökte övertyga mig om att det skulle gå bra ändå men jag fick panik. Jag kunde inte andas, blev helt yr och började störtgråta, så jävla löjligt men jag är så satans rädd för att redovisa. Elin fick panik och visste inte vad hon skulle göra och jag kände mig så otroligt dum, men hon fick mig att lugna ner mig och redovisningen gick bättre än jag föreställt mig.
Efter skolan så följde jag med Louise hem och där tittade jag, hon och miriam på ehm .. någon svensk film, jag minns faktiskt inte vilken för det blev inte så mycket tittande, mer prat och mys men trevligt var det. Jag åkte hem vid 9 och innan dess så pratade jag och Louise om allt och inget som vanligt.

Idag hade jag sovmorgon och det var en väldigt slapp och skön dag, tills det var dags för idrott, vi hade nämligen frisbeegolf, det är ju inte så jobbigt tänker ni, men det var faktiskt på Mösseberg. Det är inte bara en lång väg fram till foten på berget, sedan ska man upp för berget som självklart är en lång jävla backe och den är lite jobbig sådär men det går. Men sedan kommer det en lång jävla trappa som man ska ta sig uppför och den är så satans jobbig att jag bara vill kasta mig ut för berget och dö istället för att kämpa mig upp. Men, väl uppe och igång så var det rikigt kul, fast det var jag nog nästan ensam om att tycka. Sedan var jag och min mor i stan och drog runt, jag köpte ett läppstift och nagellack på rean. Det var allt, god natt!
& just det, glöm inte kolla bilderna från dagen, ni hittar dem här. Kolla in den sista bilden och min fula tjockisgrod-bild. usch. haha

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Tufft med klättring! Jag skulle vilja testa på riktig sådan någon gång.

2010-05-01 @ 13:48:58
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Elvira

frisbeegolf låter jobbigt. tycker inte ens om vanlig. ;)

2010-05-01 @ 16:11:57
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: sandra

haha! jag är precis likadan. vill hoppa fallskärm innan jag fyller 30, men jag sätter mig aldrig på en cykel. :) man är inte alltid så logisk. skönt att vi är två!

2010-05-01 @ 20:24:07
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0