will you ever come to sweden? and how fun was it recording the new album?


åh, snygg-george!


'jag är så lycklicg jag måste skratta, lalalalalaa' woho! Jag fick en fråga besvarad av självaste One Night Only på deras live webchat som var alldeles nyss. Jag hörde dock bara halva svaret eftersom min uppkoppling är sääämst! Så jag hoppas verkligen att den kommer upp på youtube senare, det var en tjej som spelade in så jag kan ju hoppas. Det kanske är svårt att förstå hur stort det faktiskt känns för mig men jag kommer leva på detta hela veckan ut! Jag ska stå i stanken och skrubba dedär satans maskinerna hela jävla dagen imorgon och jag ska tänka på detta och inte klaga ett piss. sådetså. Nu ska jag (och förhoppningsvis mina älskade kissar) sova. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Siri

ONO! Dom ska jag vissla till när jag vandrar gatorna fram i London.

2010-08-09 @ 21:53:31
URL: http://nerdsection.blogspot.com
Postat av: Elvira

(sv) den låt jag har lyssnat på mest med One Night Only är framförallt 'Just for Tonight'. 'You and Me' kommer på andraplats. vad kul att höra att de ska släppa nytt, ska bli intressant att lyssna på!

2010-08-10 @ 15:25:19
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: Siri

Jag ska dit om 25 dagar, hihi. Och då stannar jag förmodligen i ett halvår så det skulle inte vara dumt om jag hann se dem uppträda. Och The Kooks! The Kooks vill jag se!

2010-08-11 @ 15:10:27
URL: http://nerdsection.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0