You're the worlds greatest

Idag fyller världens finaste människa år,
nämligen Moa fucking Broström. Om ni tvekar på att hon är världens finaste männsika så har jag minst 100 anledningar till varför ni har fel men här har ni några få anledningar till varför jag älskar henne så mycket.

Hon ...
...är världens bästa lyssnare och hon vet alltid vad hon ska säga för att få mig att må bättre.
är otroligt lätt att prata med.
älskar The Beatles lika mycket som jag.
får mig alltid att må bra, bara jag ser henne blir jag lycklig.
blir alltid glad för min skull och om hon skulle vara avundsjuk så skulle hon aldrig vara bitchig utan hon är bara lycklig med mig.
får mig att skratta.
åker tåg till mig så fort hon får chansen bara för att jag inte har råd att åka till henne så ofta.
vill åka till Liverpool med mig. (2012 kom fort!)
när hon drömmer om att hon är på Paul McCartney konsert så springer hon ända hem till Sverige och vartofta för att hämta mig. Det säger allt om våran vänskap.
Hon är också otroligt vacker, förtjänar all lycka i världen och jag skulle kunna dö för henne.

Kommentarer
Postat av: sandra

åh så fint! :)

2010-10-24 @ 19:02:34
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Moa

Du ska alltid få mig att gråta, antingen för att jag saknar dig så jävla mycket eller för att du gör mig så förbaskat lycklig!!!!!!!! det må vara en klyshig mening men DU BETYDER FAN ALLT FÖR MIG. tack Marina, tack för att du är underbar och bäst. på alla sätt. finns ingen jag älskar som du. åh. saknar dig. du är bäst. verkligen bäst. menar det helt fullt ut. VÄRLDENS BÄSTA VÄN HAR JAG OCH DET ÄR DU. VÄRLDENS BÄSTA BÄSTA BÄSTA VÄN! <333333333333333333333333333333333333333333

2010-10-26 @ 00:01:39
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Moa

alltså gråter varje gång jag läser. du är fan den finaste människan på hela jorden. och finare än det. jag gör vad som helst för dig!

2010-10-26 @ 00:03:07
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0