SÄNNAH


För två veckor sedan var jag i Lund och hälsade på Sanna där för sista gången. Det låter väldigt brutalt men bruden flyttar ju till London snart så därför blir det dit mina resor resor kommer gå framöver.

Det första som hände när jag kom fram till Lund var att jag inte såg Sanna någonstans och väntade därför snällt vid pressbyrån (en av de som finns tydligen) medan Sanna sprang runt och letade efter mig. Bra början.
Vi hyrde massa filmer vi aldrig såg, gjorde egen pizza, tittade på tv och åt godis. Vi blev åter igen ett par villiga tjejer och fick igång en ganska fin konversation på en studentkanal. Vi såg även My Bloody Valentine och det gav blandade känslor. yes, yes.

Under lördagen åkte vi till Malmö där vi åt skitgod glass (slog inte riktigt Lejonet & Björnen men det var inte långt ifrån) och tittade i affärer. På kvällen gick vi på bio och såg Bridesmaids och vi skrattade tills magen värkte (det kan också ha berott på allt godis vi åt?)  Under lördagsnatten var det ett jävla åskväder, ett av de värsta jag varit med om.

Söndagen gav oss fult väder och därmed satt vi inne och tittade på Paris Hilton's my new BFF hela dagen, det var fantastisk underhållande. Jag fick även min 20-årspresent men som vanligt får jag inte öppna den förens jag fyller. Du är en sadist Sanna, du vet det va?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Bästa bästa. Kom hit igen. Nu är det ju Malmöfestival och allt. Åh.



Supersnyggisar på bilderna hörru. Kan inte vi söka in till Paris Hilton's New BFF om det kommer en ny säsong? :D

2011-08-20 @ 22:38:59
URL: http://thereisnoplacelikelondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0