I've been waiting for this so long.

I fredags begav jag mig iväg till Västerås för att se på The Ark och träffa fantastiska människor och jag har haft det så himla bra. Fick äntligen träffa Sandra som är den finaste personen ni kan tänka er och vi åt middag och hade det trevligt innan jag begav mig för att träffa Miriam en timme försenad. Men det trevliga var att hon var helt förstående med tanke på hur många gånger jag fått vänta på henne. Vi gick till festivalområdet och där hade Tomas di Leva börjat spela, han kastade ut frukt till publiken och var allmänt flummig. När det äntligen tog slut så gick vi ända fram till scenen och där väntade Sanna, lika snygg som vanligt. Men jag var lite besviken på hennes val av kläder.
The Ark började och allt var trevligt tills det kom en tant som var aspackad och klängde överallt. Hon sa hela tiden hur fina vi var och hur fin ola var och under ett tillfälle pussade hon mig på axeln och Sanna bara hånskrattade tills hon blev rufsad i håret flertal gånger. Hon förstörde helt enkelt konserten, utom It takes a fool för då var det enda jag kunde tänka på gamla tider och betydelsen den låten har för mig.

Efter konserten mötte jag upp Sandra och Jesper igen och vi begav oss hem till dem där vi lyssnade på musik och drack vin tills det blev ljust igen. Det var så otroligt trevligt. Dagen efter så fick jag träffa lilla Vide och han var otroligt fin och verkade tycka det var kul att stirra på mig utan avbrott. Sedan gav vi oss ner på stan tills det var dags för mig att åka hem. Tiden gick så otroligt fort men jag hoppas vi träffas snart igen.

Kommentarer
Postat av: Pälun

AWESOME! MER SÅNNA DAGAR!! :D

2011-07-03 @ 13:38:14
Postat av: Sandra

Tiden gick verkligen på tok för fort. Men självklart ses vi snart igen tycker jag!

<3

2011-07-03 @ 18:36:40
URL: http://regnsjuk.blogspot.com
Postat av: Elvira

(sv) Megan liknade Michael vid en viss diktator i en tidningsintervju och fick sparken till följd av detta. Tidigare hade hon dock förnekat att det fanns problem dem emellan under inspelningen/inspelningarna. Självklart var det en dum grej att göra, men samtidigt är Megan rätt känd för att säga vad hon tycker och tänker.

2011-07-03 @ 22:13:40
URL: http://anonvampiresdiary.blogg.se/
Postat av: moa

åh, låter jättefint!

2011-07-04 @ 00:56:02
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Sanna

en himla fin kväll var det! längtar tills vi ses igen! :>

2011-07-15 @ 16:24:32
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0