HV08's utställning 2011

I lördags hade vi den fruktade utställningen, allt gick väldigt bra och jag är otroligt nöjd med det vi åstadkommit. Temat var sagovärld men jag tänker inte gå in på detaljer utan kvällen får tala för sig själv genom bilder.

Louise skapelser inspirerat från näktergalen.

Elins arbete är inspirerat från Aladdin.


Olivias arbete är inspirerat från Askungen.

Erika och Marcus arbetade tillsammans och gjorde ett tåg.

Evelina inspirerades av Pocahontas.


Viktor gjorde ett fabergéägg inspirerat av guldägget.

Miriam inspirerades av Narnia.

& sist men inte minst, mitt egna arbete som är inspirerat från Alice i Underlandet.








Min familj tog upp alla platser i caféterian.





Vi hade efter 3 timmar räknat det upp till 101 besökare, en väldigt lyckad utställning.

Kommentarer
Postat av: moa

åh, allt är så fint! :D 101 besökare också... YEAH!

2011-03-08 @ 20:18:31
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Louise

Snygga bilder! :)

2011-03-08 @ 20:58:11
URL: http://lousimone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0