THIS!

Idag är det dags för den stora utsällningen och jag börjar bli riktigt nervös! Jag är fortfarande inte riktigt säker på vad jag ska ha på mig men jag hoppas det löser sig när det börjar bli dags. För er som kommer så hoppas jag att ni kommer ha det trevligt och imponeras av våra arbeten och för er som inte kan komma, ta't lungt vettja, det kommer massa bilder senare.

Igår hade vi projektarbetsredovisnining i skolan och det var inte många som var intresserade eller många som vågade komma fram men det gick ändå. Efter det så hämtade jag Moa på stationen och vi hängde i Centrum i tre timmar tills vi skulle möta upp några för att äta middag. Vi åt på en thai-resturang som är helt underbar och där satt vi och hade trevligt i cirka tre timmar, det är otroligt hur lätt det kan vara att prata med människor man inte riktigt känner. När vi ätit där så följde jag och Moa med Elin hem en liten stund eftersom vi väntade på vårat åk. Vi hade jättetrevligt och klockan hann bli 10 innan vi kom hem. Väl hemma så satt vi och disskuterade alla viktiga frågor här i livet, precis som vi brukar. & idag vaknade jag kl 7 och Moa ligger fortfarande och sover.

Sedan måste jag ju berätta vad jag, miriam och elin hade för oss i torsdags, vi bokade nämligen biljetter till ett Supernatural Convention i Birmingham denna höst och jag kan inte beskriva lyckan! Det kommer bli så satans awesome! Vi tre på en långhelg i Birmingham där vi kommer få träffa självaste Misha fucking Collins! & Vem vet vilka mer från tv-serien som kommer dit? Vi hoppas självklart på Jared Padalecki, Jensen Ackles och Jim Beaver.
ihhhhhhh!


Kommentarer
Postat av: Louise

Fredag kväll var verkligen jätte roligt! Och ni kommer få det super skooj i England! :D Ni får ta tusen kort när ni är där ;) Och du var super snygg i lördags! :D

2011-03-06 @ 10:23:19
URL: http://lousimone.blogspot.com
Postat av: moa

det är sånt här du hålls med medan jag sover! haha denna helgen har varit den bästa på länge, tack för det finis!!!!



och jag är så himla imponerad av dig och dina klasskamrater, verkligen. WOW

2011-03-06 @ 20:05:20
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0