we blame pink.

I fredags provade vi på Supernatural drinking game och det blev riktigt lyckat även fast vi mådde skit dagen efter. Det värsta som hände var att toalettpappret tog slut och vi var tvugna att improvisera. Vi är lyckliga fyllon men jävligt miserabla dagen efter. Morgonen var hemsk men fram på eftermiddagen var vi ett helt gäng som hyrde film, käkade pizza och hade det jävligt trevligt.

Vi såg Fredagen den 13:e med Jared Padalecki och det var något av det sämsta vi sett. Noll handling och överdrivet brutala mord. Vi provade även My bloody valentine med Jensen Ackles vilket var snäppet bättre, det fanns en spännande handling men morden var så uppenbart fejkade så skräcknivån var ungefär lika med noll. Den är säkert jävligt mycket läskigare i 3D som den är menad att ses i. Den sista filmen blev Ten Inch Hero, även denna med Jensen och där har vi något att skacka om, så satans bra film så det var helt sanslöst. Jag rekomenderar alla att se den, det finns inget att ångra.



Kommentarer
Postat av: Elvira

Ten Inch Hero har jag inte sett, så jag antar att jag bör ta och göra det.

2011-03-20 @ 18:26:12
URL: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0