THEY CALL ME STAAAACY!

Äntligen helg! tre dagar tillbaka till skolan och jag är redan helt slut. Vi har jobbat med CAD (computer aided design) hela veckan och jag har nu lärt mig grunderna i att designa smycken i 3D genom datorn. Det är väldigt givande most of the time förutom när man är så körd i huvudet av all data att man börjar komma på olika sätt att göra epilepsivideor och dör av skratt när det inte ens är kul.

Det jag egentligen skulle skriva om här var förra helgen då Miriam äntligen tog sig tillbaka till Falköping. Jag och Elin bakade biskvier och chokladkolor för att överraska henne. Vi delade julklappar och jag fick en kofta och t-shirt av Elin och duchkräm och bodybutter av Miriam (vilket classy sätt att säga att någon lukar illa och har dålig hy ;) Men vad har man annars vänner till? Vi tittade på Brides Maids, Pirates of the Caribbean 4 (vilken jävla skitfilm för övrigt! tyckte inte om den alls...) och Horrible Bosses vilket gav oss tre årets första internskämt.

På lördagen gav vi oss ut för att fira Miriam med fest och dunder. Jag och Miriam försökte lära oss Doctorin' the Tardis-dansen men det gick sådär. På Dagny's var det svensexa och vi fick drinkar av en man i sällskapet hela kvällen/natten. Vi dansade med nån kille vid namn Jånte med Å. Snackade med en trevlig man vid namn Mohammed (och hans vän Mohammed) och det blev allt som allt en awesome kväll med dans på borden och djupa nattsamtal.

Under söndagen begav vi oss till vår gamla svänskalärare på en fika, det är inte alla lärare man går hem till och får hembakad äpplepaj det är en säker sak. Hon är fin den kvinnan. Sedan blev det ännu mer fika när Elins far hade kalas och där fick vi både god mat och allt som kalas har att erbjuda innan Miriams tåg skulle avgå. Det var ett par väldigt fina dagar och nu vill vi ha Miriam tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Sanna

men marina, det är ju vår låt!!!!!!!!!!!!!

2012-01-17 @ 21:33:34
URL: http://jagvillmycketjaginteborde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0